Khamis, 10 Mac 2011

Cucur Bawang dan Kopi O oleh Hasrudi Jawawi

..

Baru saja habis baca buku nie.... Aku suka.....http://www.emocutez.com Ini komen dari aku lah... 

Dari segi cover, aku suka....cute..... Tajuk, mengingatkan kita pada makanan.....hahahaha.... 
Penulis buku nie kalau aku tak salah seorang lelaki...... Nampaknya penulis telah berjaya dalam membuat satu ceta yang baik... Walaupun buku ni tebal tp rasa teruja nak menghabiskannya. 
Jalan ceta : Iskandar [ hero ] memerlukan pengasuh anak2 tiri dan disinilah datang nya Rudiana [ heroin] Iskandar mahu Rudiana tinggal bersama dengannya so dia meminta tuk nikah ngan Diana..... tp siap ngan agreement lagi..... Banyaklah kejadian2 yang tak terduga antara mereka sehingga menimbulkan satu perasaan yang asyik... [ tu perkataan aku ]...... Tuk memberi impak ditimbulkan watak penggoda Amanina [ bekas kekasih Is] dan juga Nizam [ teman Is ]... yg prm nie nak kembali ngan Is dan yg lelaki ni cuba nak mengayat Diana....... time nie banyak ujian yang harus di hadap oleh Is dan Diana.
Dan kalau nak tau selanjutnya baca lah yer.... http://www.emocutez.comhehehehehe

So, aku rasa penulis telah berjaya membuat aku sebagai pembaca menikmati jalan ceta nie dari awal sehingga akhir.... Aku tercari2 juga kaitan tajuk ngan isi ceta...setelah membacanya baru lah aku faham..... Dari cucur bawang lah mereka mula berjumpa dan bila makan cucur bawang sedap dengan minum kopi.... betul ke tuhttp://www.emocutez.com...hehehe Bila aku mula membacanya, rasa macam tak sabar nak mengetahui penghujung ceta nie.... aku suka....  Kepada penulis, tahniah...http://www.emocutez.com Aku beri 5***** 

Rasa tu jer lah nak kongsi ngan pembaca yang sudi baca blog novel aku nie..... hehehehe...

Senyum dan ceria selalu.
Noraidah



Tiada ulasan:

Catat Ulasan