Rabu, 2 Februari 2011

Buku-buku ku

Sebenarnya lama sudah aku ingin membuat blog khas untuk kegemaran ku yang satu ini iaitu Membaca novel-novel yang sudah beberapa tahun ku ikuti....... Mula-mula aku gemar membaca buku english..tp sejak tahun 2003 atai 4, telah berkenalan dengan sebuah buku dan kalau tak silap novel tersebut ialah KAU YANG SATU...

dan seterusnya hingga ke tahun baru ini aku telah dan masih menggemari novel2 nie..... Kenapa ye aku suka membaca novel nie...walaupun menurut my hubby aku bukan golongan yang patut membaca novel2 nie maklumkan dah ada anak..... tp tak kisah lah apa hubby ku kata,.... aku teruskan saja......

Sehingga saat ini pun aku masih memilih untuk terus membaca..... Melalui blog ini aku akan cuba untuk membuat pendapat ku tentang novel2 yang aku baca atau akan di baca ...... harap2 ada orang yang sudi berkongsi rasa di hati d blog ku ini......


Tuk permulaan tahun 2011 ini, d bulan Januari aku telah membeli beberapa buah novel baru..... di antaranya ialah...


Novel : Hati Bila Cinta - Nozi 

Novel ni merupakan novel yang jalan ceritanya bagi ku agak selamat.....dalam novel ini tidak banyak watak yang ada, hero ~ Syafiq / heroin ~ Aisyah ..... yg bergelar syah - tomboi. So biasalah syah bertemu dan menyelamatkan ibu Syafiq.... terus dijadikan anak angkat... lama-lama Syafiq terpikat ngan Syah.... mula2 berkelahi bagai kucing ngan anjing tp biasalah mana2 novel yang di baca pasti yg berkelahi inilah yang jatuh cinta....tp tak pe....just follow the flow....hehehe.... at the end they seem to happy....Syah get us to having Syafiq around but Syafiq make one mistake by saying " Syah mesti ingat siapa dirinya.... jgn seperti orang yang tak ingat akan asal usulnya"... so ada sedikit komplik kat sini...... di mana Syah merajuk..... but at the end..... happy cuma the ending is not quite yang d harapkan...

setakat nie sja dulu....di lain masa nsya allah akan disambung semula....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan